|
Post by JJJ on Apr 15, 2014 13:11:33 GMT 1
Nee het is Patricia niet, ik heb contact met haar gehad. Zij is juist wel een sociaal voelend iemand, met aantoonbare betrokkenheid. Ze is geen beheerder meer en weet niet wie het nu wel is. Ik heb de overlast van de nieuwe beheerder gemeld bij Sanoma, ze vonden het jammer om te horen dat er iets vervelends aan de hand was en zouden er naar kijken. jurian Kun je op andere prikborden van Startpagina wel inloggen ? Bijvoorbeeld op deze. Zo nee dan heeft hij je voor het hele domein geblokt, en dat mag natuurlijk sowieso niet. Je account bestaat nog wel. Hier staan alle prikborden.
|
|
|
Post by jurian on Apr 15, 2014 13:16:23 GMT 1
Bedankt Eriw,
Ik heb dankzij jou link naar startpagina een mailtje kunnen sturen naar de beheerder. Want via mijn eigen computer wilde dit ook niet lukken i.v.m ip ban.
Kenzie, jij ook nog bedankt voor je bijval !
Vriendelijke groet,
Jurian
P.S ik vind dit hier ook een fijne site, alleen jammer dat nog zo weinig mensen met Wajong de weg hier naar toe hebben weten te vinden. Ook ervaar ik persoonlijk wat moeite met al het Engels op deze site omdat ik niet alles goed begrijp .
|
|
|
Post by JJJ on Apr 15, 2014 13:20:08 GMT 1
Ook ervaar ik persoonlijk wat moeite met al het Engels op deze site omdat ik niet alles goed begrijp . Als je zegt welke woorden dat zijn wil ik wel even een draadje met vertalingen maken.
|
|
|
Post by jurian on Apr 15, 2014 13:21:35 GMT 1
Hallo JJJ,
Nee ik kan nergens op startpagina meer inloggen, ben overal voor geblokkeerd op startpagina !!! Goed dat je contact heb opgenomen met Sanoma JJJ. Hopelijk kunnen zij hier eens nader na kijken betreffende wat de nieuwe beheerder mij en ons allemaal aandoe !!!
|
|
|
Post by jurian on Apr 15, 2014 13:26:53 GMT 1
Hallo JJJ,
Dat vind ik heel aardig van je !!! Maar het zijn veel Engelse woorden die ik niet goed begrijp. Misschien als ik wat meer op deze site zit, gaat ik het vanzelf begrijpen en kan ik mijn weg hierin vinden. Let op: misschien doe ik af en toe iets verkeerd posten waar het niet hoor, hahahaha , Kom goed !!!
Vriendelijke groet,
Jurian.
|
|
|
Post by kenzie on Apr 15, 2014 17:57:30 GMT 1
Ik had een bericht geplaatst op het prikbord en kreeg het bericht dat ik een privebericht moet sturen. Hierop heb ik, op het prikbord het volgende geantwoord.
-- Waarom moet ik een prive bericht sturen? Je kan toch ook op het forum antwoorden en uitleggen of is dat geheim. Ik vind het raar dat je Patricia en Anne niet kent. Dat je ze persoonlijk niet kent okee, maar dat je niet weet dat Patricia de vorige beheerder was snap ik niet. Je kan toch niet zomaar een prikbord overnemen zonder dat de beheerder dat weet? En het is ook raar dat Patricia of Anne, die haar hielp, zelf niets op het forum hebben gezegd. Ik vind hoe de overname van dit prikbord is gegaan allemaal heel vreemd en getuigt niet van een enkel respect voor de leden. Logisch dat er dan vragen over komen. Je komt hier nieuw binnen en zonder uitleg en voorstellen storm je binnen. Misschien dat je als directeur zo met je personeel omgaat, maar hier kan dat echt niet. --
Hoe het beheer nu is, verwacht ik dat dit bericht verwijderd zal worden, vandaar dat ik het hier ook even plaats. Ik had ook al niet verwacht dat het Patricia was, maar omdat het allemaal zo vreemd is wist ik het niet zeker. Ik hoop dat je wat van Sonama hoort en wat ze zeggen. Maar ik denk dat als "eigenaar" zo doorgaat, dat er binnenkort geen wajong prikbord meer is.
|
|
|
Post by jurian on Apr 15, 2014 19:01:18 GMT 1
Goed gedaan Kenzie en Almerecity !!! Het is precies zoals jullie de nieuwe eigenaar proberen duidelijk te maken !!! Maar deze man weet niets van Wajongers en heeft helemaal geen affiniteit met de problematiek van zieken en gehandicapte mensen die in een Wajong uitkering zitten !!! En is zich blijkbaar ook niet bewust vqn wat wij het afgelopen jaar door hebben gemaakt omtrent de nieuwe participatie wet die afgelopen jaar door Politiek den haag is gevoerd. De man komt volledig onaangekondigd als een wervelstorm binnen vallen op ons Wajong forum, en begint wild om zich heen te slaan in de vorm van exstreme sencuur en dictatoriaal gedrag !!! Ons geliefde Startpagina Wajongprikbord is helemaal naar de knoppen gebracht door deze nieuwe eigenaar !!! Er is veel onvrede onder de Forumleden over de nieuwe eigenaar !!! De volstrekt overdreven Censuur en Dictatuur die door deze nieuwe eigenaar wordt ten toon gespreid is ver buiten alle proporties!!! Ik hoop echt dat de hoogste baas van Sonama in gaat grijpen in deze situatie die door de nieuwe eigenaar wordt veroorzaakt en hem tot de orde gaat roepen !!! Ik ben als chronisch zieke en gehandicapte d.m.v een I.P blokkade door hem volledig geblokkeerd en geïsoleerd op alle forums van Startpagina die ik wil bezoeken !!! Ik heb de nieuwe eigenaar een vriendelijk en net mailtje gestuurd met de vraag of hij mijn I.P blokkade op zou willen heffen, maar ik heb helemaal niks van hem vernomen !!! Wat is dit voor een man joh !!! Deze man is helemaal niet geschikt om beheerder te zijn van een Wajong forum !!! Omdat hij totaal niet met ons kan communiceren en begaan is !!! Hij slaat met een botte bijl onbezonnen en wild om zich heen !!! Ik stel voor om JJJ beheerder te laten worden op het Startpagina Wajongforum !!!! ( als JJJ dat tenminste zal willen )
|
|
|
Post by almerecity on Apr 15, 2014 22:31:55 GMT 1
zo dan hier ben ik ook weer wat een gezeik op dat andere forum wegwezen daar we gaan hier verder net elkaar
|
|
|
Post by almerecity on Apr 15, 2014 22:45:43 GMT 1
die eigenaar met de na druk op NAAR spoort niet heb m dat ook wel gemeld met z,n taal gebruik jullie of die loser met kleuters te doen misselijk figuur daar bah
|
|
|
Post by kenzie on Apr 15, 2014 22:46:58 GMT 1
Ik heb een bericht naar Sonama geschreven.
-----
Betreft: klacht nieuw beheer wajong prikbord.
Beste medewerker van Sonoma,
Sinds kort heeft het wajong-prikbord een nieuwe beheerder. Deze is zonder enige mededeling vooraf of uitleg wat en hoe gekomen en is gelijk, zonder zich goed voor te stellen of uitleg te geven aan het werk gegaan. Dat is al een vreemde gang van zaken, maar ook de manier waarop is datgene wat ons leden stoort. We worden behandeld als kleuters, vragen worden niet of nauwelijks beantwoord, we krijgen eigenlijk altijd dezelfde antwoorden waar we niets mee kunnen en de onzekerheid niet wegneemt. Ook worden forumberichten zonder pardon weggehaald zonder uitleg waarom. Inmiddels weten we dat de nieuwe beheerder, die zich eigenaar laat noemen zo'n 30 prikborden heeft en directeur is van een bedrijf. Hij of zij gaat echter te werk alsof hij of zij ook onze baas is en wij zijn of haar personeel.
Ook hebben we van de vorige beheerster begrepen dat zij opeens geen beheerster meer was, zonder dat dit vooraf werd gezegd.
De hele manier van zaken is enorm vreemd en getuigt niet van enig respect naar de leden van het wajong-prikbord.
Graag wil ik u vragen om naar het nieuwe beheer van het wajong-prikbord te kijken want als het zo doorgaat, bestaat het wajong-prikbord niet lang meer. Een lid heeft al een ander forum geopend, waar steeds meer leden naar toe gaan.
Ik hoop dat u de tijd wilt nemen om het een en ander nader te onderzoeken.
Met vriendelijke groeten, Kenzie - wajong-prikbord -
----- ben benieuwd of ik wat terug zal horen. Hoe meer mensen contact met Sonama opnemen, hoe beter, dus klim in de virtuele pen.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 15, 2014 22:53:09 GMT 1
klasse kenzie dat bericht gaan ze van mij ook ontvangen maar die looser leest niet ik heb m er vaker op aangesproken hij is dikke deur zegt hij ja zeker , dan wel van het schijt huis dan mij verteld hij niks hoor dat heb ik m al eerder gezegd van mij lul je niet onder tafel die spoort daar niet
|
|
|
Post by kenzie on Apr 15, 2014 23:03:37 GMT 1
Heb de berichten op pagina 1 van dit topic gelezen die op prikbord zijn weggehaald. Echt jongens en meisje schreeft hij? Ongelofelijk. Ik hoop echt dat ze met de berichten bij Sonama wat gaan doen.
|
|
|
Post by jurian on Apr 15, 2014 23:09:20 GMT 1
Ik heb Sonama ook net een uitgebreide mail gestuurd over heel de gang van zaken omtrent de nieuwe eigenaar/ beheerder. Als veel mensen dit voorbeeld ook volgen, vinden we zeker gehoor bij Sonama !!! Want zoals het nu gaat op de Wajong startpagina is niet normaal !!! Er is heel veel onvrede bij de forum leden aldaar, en er heerst al dagen een gespannen sfeer op het forum. Deze man is totaal niet geschikt om een forum te beheren met chronisch zieke en gehandicapte mensen, en mensen die psychisch tobben !!!
|
|
|
Post by almerecity on Apr 15, 2014 23:11:48 GMT 1
dat hoop ik ook want hij denkt dat hij met kleuters van doen heeft nou lekker op flikkeren daar mee
|
|
|
Post by jurian on Apr 15, 2014 23:14:11 GMT 1
Er zijn al veel mensen overgestapt naar dit forum hier, omdat het plezier er op het Wajong startpagina forum er op dit moment er helemaal af is !!! ik ga slapen, ik ben moe !!! Ik spreek jullie vast morgen weer !!! groetjes, jurian.
|
|