En weer is een draadje verwijderd:
Gepost door: JJJ ()
Datum: 10 april 2014 16:36
Na verscheidene jaren en bijna duizend berichten stop ik met dit forum. De stuitende, kinderachtige en oneerlijke teksten van een webmaster die hier opeens ten tonele verschijnt vind ik te bespottelijk voor woorden.
Ik zal geen reclame maken voor een ander forum, want dat is in strijd met de reglementen van dit forum, waarvan sommigen, inclusief de webmaster, menen dat je je daar niet aan hoeft te houden, als dat je toevallig zo uitkomt.
Als kleinburgerlijke autoritaire mannetjes de baas worden en menen zich niet aan regels en fatsoensnormen te hoeven houden, dan is het einde zoek.
Gepost door: D. Mast ()
Datum: 10 april 2014 17:23
Hoe is de nieuwe webmaster dan op de naam en het wachtwoord van het beheerdersaccount gekomen dan?
Gepost door: Jurian ()
Datum: 10 april 2014 18:31
Beste JJJ,
Ik ben het helemaal met je eens.
Maar wat moeten we dan ?
Er is momenteel nog geen andere site waar veel Wajongers op zitten !
De bewuste webmaster ( eigenaar ) heeft ons gewoon de mond gesnoerd op deze site.
Datum: 10 april 2014 19:11
Jurian Schreef:
-------------------------------------------------------
Ik ben het helemaal met je eens.
Maar wat moeten we dan ?
Er is momenteel nog geen andere site waar veel Wajongers op zitten !
De bewuste webmaster ( eigenaar ) heeft ons gewoon de mond gesnoerd op deze site.
Zal die bewuste webmaster (eigenaar) een fervente aanhanger van de VVD of de PvdA wezen, die alle Wajong'ers monddood wil maken, heeft er alle schijn van!
Eerder had je nog het Wajong-Café forum dat deel uitmaakte van WAO-cafe.
Datum: 10 april 2014 19:27
D. Mast Schreef:
> Eerder had je nog het Wajong-Café forum dat deel
> uitmaakte van WAO-cafe.
Zou die site nog bestaan denk je ?
Gepost door: Nomad ()
Datum: 10 april 2014 20:18
ik kijk het nog even aan op dit forum..
maar als onze plotseling opgedoken moderator "eigenaar" niet in het belang handeld van wajongers en kinderachtig doet heb ook ik hier niks meer te zoeken..
degene die Nomad zegt wat hij wel of niet mag doen moet nog geboren worden.....
Datum: 10 april 2014 20:19
Nomad Schreef:
ik kijk het nog even aan op dit forum..
maar als onze plotseling opgedoken moderator "eigenaar" niet in het belang handeld van wajongers en kinderachtig doet heb ook ik hier niks meer te zoeken..
degene die Nomad zegt wat hij wel of niet mag doen moet nog geboren worden.....
Deze moderator is volgens mij pure infiltratie vanuit het kabinet en het Ministerie van Sociale Zaken!
Gepost door: Eigenaar ()
Datum: 11 april 2014 08:56
Jongens en meisjes, het heeft geen zin om dit soort berichten te blijven openen. Als je wilt vertrekken, prima, succes daarmee. Als je wilt blijven, ook prima, maar dat moet je jezelf gewoon aan de regels gaan houden.
Ik steek vrijwillig tijd in het modereren van dit prikbord, ik krijg er niet voor betaald en ik heb er ook geen commerciële belangen bij. Als ik zo de berichten teruglees zie ik regelmatig staan 'waar is de beheerder? Er moet moderatie plaatsvinden'. Dat is nu dus het geval en dan is het volgens jullie ook niet goed.
Nogmaals, ik modereer uitsluitend indien dat nodig is. Als je klachten hebt dan stuur je een mail naar 'Reactie aan de webmaster' en dan kijk ik naar je bericht. Verder verwijder ik alleen dit soort berichten inderdaad, want die worden nu opeens dagelijks geopend. Commentaar op de manier van modereren kun je via dezelfde weg versturen (Reactie aan webmaster), dit forum is om zaken omtrent Wajong te bespreken en niet vragen als 'Waar kan ik een nieuw forum vinden?'.
Nogmaals, als je het met bovenstaande niet eens bent moet je gewoon vertrekken. De vorige beheerder heeft geen bal gedaan op dit forum zo te zien, want echt gewenning aan moderatie is er naar mijn mening niet.
Ik zeg hierbij ook alvast dat VOLGENDE berichten omtrent ditzelfde onderwerp gewoon zullen worden verwijderd. Het heeft geen zin om een nieuw bericht aan te maken, reageer hier maar op als je wat te klagen hebt.
Gepost door: horenzienzwijgen ()
Datum: 11 april 2014 09:20
Je had je misschien beter eerst even voorgesteld en eerst aangekondigd dat er veranderingen gingen komen in het moderatiebeleid voordat je ging ingrijpen. Er is op dit forum jarenlang nauwelijks moderatie geweest. Als er dan opeens ene Eigenaar uit de lucht komt vallen en gaat modereren, dan is het niet vreemd dat mensen daar ongelovig, onwennig of afwijzend op reageren.
Datum: 11 april 2014 09:23
horenzienzwijgen Schreef:
Je had je misschien beter eerst even voorgesteld en eerst aangekondigd dat er veranderingen gingen komen in het moderatiebeleid voordat je ging ingrijpen. Er is op dit forum jarenlang nauwelijks moderatie geweest. Als er dan opeens ene Eigenaar uit de lucht komt vallen en gaat modereren, dan is het niet vreemd dat mensen daar ongelovig, onwennig of afwijzend op reageren.
De moderator (Eigenaar) had zich netjes moeten voorstellen op dit forum, zoals het nu gaat, wekt hij wantrouwen op. En hoe is hij dan aan de naam en het wachtwoord van het beheerdersaccount op dit forum gekomen?
Gepost door: almerecity ()
Datum: 11 april 2014 10:44
ten eerste eigenaar spreek je hier niet mensen aan met jongens en meisjes , ik had denk ik je vader kunnen zijn , ten tweede had je je eerst eens even netjes voor kunnen stellen hier doe je niet je komt zo uit het niets hier posten vreemde zaak vind je zelf niet ? en dan ga jij even vertellen dat er berichten verwijderd gaan worden over dit soort onderwerpen dat rukt naar censuur hier met jou als mensen daar een mening over hebben moeten ze die kunnen uiten op het forum en als jij niet tegen Kritiek en commentaar kan ben jij niet geschikt hier als moderator op het forum dus een ding wat je even doet open even een topic en stel je eerst even netjes voor hier dan zul je zien dat er anders op je gereageerd wordt hier nu ben je ongeloofwaardig bezig . en over dat als mensen het niet bevalt dat ze dan maar moeten weg gaan een ding niemand moet iets dus let even op je woord gebruik
Datum: 11 april 2014 12:01
almerecity thumbs up
Ik ben zelf ook 51 jaar, dus een volwassen man en zeker geen jongen meer zoals " eigenaar " verwoord !!!
Jurian.
Gepost door: Eriw ()
Datum: 11 april 2014 11:16
Het is jammer dat de nieuwe beheerder van dit forum zich eerst niet even heeft verdiept in de achtergrond van de doelgroep van dit forum, dit had de nodige misverstanden kunnen voorkomen.
Dat men mensen in de Wajong jonggehandicapten noemt slaat op het tijdstip waarop de handicap is onstaan, niet op de leeftijd van de mensen, sommige leden zitten al tegen de pensioengerechtigde leeftijd aan, dus bepaald geen jongens en meisjes.
Daarnaast hebben veel leden een psychiatrische achtergrond en reageren daarom wat anders op bepaalde zaken, b.v. voor iemand met autisme is het moeilijk om meteen het verschil te maken dus een beheerder die zich 'eigenaar' noemt en de feitelijke 'eigenaar' van de site, daarom zou een naam als beheerder of moderator veel duidelijker zijn.
Een klein verschil voor de een, een wereld van verschil voor een autist.
Anderen met een psychiatrische achtergrond zullen bepaalde zaken al snel verdacht vinden en er zelfs mogelijk zelfs hele complottheorieën erbij halen, met een beetje kennis van zaken zou u begrijpen dat die soep niet zo heet zal worden gegeten als hij lijkt opgediend te worden.
Gezien de perikelen rond je veranderingen m.b.t. de Wajong van het afelopen jaar, met alle stress die daarbij komt te kijken, reageren sommige op een advertentie/reactie van een re-integratiebureau totaal anders (veel heftiger) dan b.v. op een makelaar die een soortgelijk bericht zou posten op een site van huiseigenaren.
Dit los van de al eerder genoemde oorzaken en dit geldt ook voor diegene met een lichamelijke handicap.
Voor anderen zijn veranderingen weer moeilijk en daarom zou het wat verstandiger zijn geweest om, zoals al eerder is gezegd, dat u zich eerst even had voorgesteld en voorzichtig had uitgelegd hoe u in de toekonst de zaken zou (willen) aanpakken.
De door u gebezigde, noem het wat directe aanpak, zou op het b.v. eerder genoemde forum voor huiseigenaren met gejuig worden ontvangen, hier werkt het als een rode lap op een stier.
Met het bovenstaande in uw achterhoofd kunt u besluiten dat u geen zin hebt om per forum (of alleen voor dit forum) een anderen manier van aanpak te kiezen en dan zullen de nodige mensen vrees ik vertrekken of u kunt denken dat u (buiten uw wil om) mogelijk een valse start heeft gemaakt en dan zal men op de korte of voor sommige op de lange duur wel bijtrekken.
Hopelijk heeft mijn bovenstaande verhaal iets duidelijker gemaakt (en dit zijn slechts enkele voorbeelden, per persoon kan het weer net iets anders zijn) over het hoe en waarom men hier zo reageert en het is dus nu aan u de keuze wat u met die wetenschap gaat doen.
Gepost door: rmtk ()
Datum: 11 april 2014 12:53
Hoe krijg je mensen die veel bijdragen snel weg. Het beheer doet 't even voor. Ik heb op deze manier ook weinig zin nog bij te dragen. Zoals Eriw hierboven mooi verwoord. Het spam topic dat de aanleiding voor dit alles is had gewoon verwijderd moeten worden. Simpel zat.
Datum: 11 april 2014 12:56
rmtk Schreef:
Hoe krijg je mensen die veel bijdragen snel weg. Het beheer doet 't even voor. Ik heb op deze manier ook weinig zin nog bij te dragen. Zoals Eriw hierboven mooi verwoord. Het spam topic dat de aanleiding voor dit alles is had gewoon verwijderd moeten worden. Simpel zat.
De zogenaamde beheerder van dit forum is gewoon een infiltrant vanuit dit kabinet!angry smiley
Gepost door: rmtk ()
Datum: 11 april 2014 13:05
Dat denk ik niet. Maar uit zijn "jongens en meisjes" opmerking maak ik op dat het hem niets kan schelen of we hier wel of niet posten. Dat zegt wel genoeg.
Gepost door: JJJ ()
Datum: 11 april 2014 13:20
Dat denk ik ook niet, maar het is wel ongelooflijk brutaal zoals het prikbord even gekaapt wordt. Zoals het tot nu toe was, dat is voorbij. Een beheerder heeft uitsluitend dochterpagina's met bijbehorend prikbord om er geld mee te verdienen. Hij wil zoveel mogelijk hits hebben om zo duur mogelijk advertenties te kunnen verkopen. Daarvoor heeft hij een contract met Sanoma, waarvoor hij elke maand geld moet betalen. Franchise heet dat. Er bestaat geen enkele belangstelling voor Wajongers of hun situatie, ze dienen er enkel voor bedrijven van betrokkenen aan omzet te helpen. Daarbij gaat het vermoedelijk niet alleen om arbeidsbemiddeling maar ook om uitgeverij. Beide soorten bedrijven staan op hetzelfde adres geregistreerd.
Wajongers hebben hier niets meer te zoeken.