java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by java on Apr 13, 2014 11:16:32 GMT 1
Wie gaat er nu nog stemmen voor het Europees parlement??
Ik twijfel nog of ik dit wel moet doen!
|
|
|
Post by JJJ on Apr 13, 2014 14:48:33 GMT 1
Ik hoop op een lage opkomst. Al was het alleen maar omdat ik het absurd vind dat VVD en PvdA gewoon drie jaar willen doorregeren terwijl driekwart van de kiezers het kabinet niet steunt. Dat is geen democratie meer.
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on Apr 18, 2014 7:36:42 GMT 1
Helaas gebeurt dit al jaren zo, niemand wil verder met Rutte II maar toch blijven ze dooretteren.
|
|
|
Post by kenzie on Apr 18, 2014 10:24:18 GMT 1
En ze kunnen blijven zitten dankzij d66, christenunie en de sgp. Daar moet je volgende keer dus ook niet op stemmen.
Je moet juist stemmen als je iets wilt veranderen. Als je niet stemt gaat jouw stem naar de grootste partijen en die wil je juist niet meer, vvd, pvda en cda
|
|
|
Post by JJJ on Apr 18, 2014 14:24:24 GMT 1
Nee hoor, zo werkt het niet. Niet stemmen leidt alleen maar tot een lagere opkomst. En dat vind ik het beste signaal dat ontevreden burgers kunnen afgeven als ze niet meer in het politieke spelletje geloven.
SP-stemmers zullen, zonder het op te zoeken, niet kunnen zeggen wie er voor de SP in het EP zitten, of wat ze gedaan hebben de afgelopen vier jaar. Dat zijn twee mensen die ruzie hebben met elkaar. Hun invloed is nul, maar ze hebben een prachtige baan.
Ik vind het een schertsvertoning en ik doe er daarom niet aan mee. De meerderheid van de kiezers trouwens niet.
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on Apr 19, 2014 14:01:52 GMT 1
Nee hoor, zo werkt het niet. Niet stemmen leidt alleen maar tot een lagere opkomst. En dat vind ik het beste signaal dat ontevreden burgers kunnen afgeven als ze niet meer in het politieke spelletje geloven. SP-stemmers zullen, zonder het op te zoeken, niet kunnen zeggen wie er voor de SP in het EP zitten, of wat ze gedaan hebben de afgelopen vier jaar. Dat zijn twee mensen die ruzie hebben met elkaar. Hun invloed is nul, maar ze hebben een prachtige baan. Ik vind het een schertsvertoning en ik doe er daarom niet aan mee. De meerderheid van de kiezers trouwens niet. Ja ik weet ook niet welke SP er samen met zo'n gladde PvdA er in het linkse blok zitten.
|
|