|
Post by almerecity on Apr 17, 2014 10:40:00 GMT 1
ik ben hier bezig met contact te leggen met sanoma om trend de nare zaken op de startpagina wajong om er voor te zorgen dat die eigenaar daar wordt verwijderd en zo daar weer de rust terug te laten keren ,want tot op heden kan ik er niets doen omdat mijn naam geblokkeerd is , een blokkade die onterecht is want er is geen sprake van misdragingen , deze eigenaar blokt om dat hij niet tegen commentaar kan dat moet met hem dan maar eens afgelopen zijn daar op het forum .
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by java on Apr 17, 2014 13:37:53 GMT 1
Ik zou gewoon hier verder gaan en het startpagina prikbord gewoon vergeten.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 17, 2014 13:49:23 GMT 1
je hebt ergens nog gelijk ook
|
|
|
Post by JJJ on Apr 17, 2014 13:52:39 GMT 1
Ik lees de berichten van "eigenaar" niet meer. Ik heb zoveel beroerde teksten van hem voorbij zien komen, ik heb er geen vertrouwen in dat het nog goed komt met die man. In de psychologie noemen ze zo iemand een alfamannetje. Z'n voornaamste zorg is om te laten zien dat hij de baas is. Heel primitief en eigenlijk wel zielig voor een volwassen vent. De taak van de overige deelnemers is onderwerping. Als je niet uit dat hout gesneden bent ben je gauw klaar met zo'n figuur.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 17, 2014 14:15:20 GMT 1
nou zeker jjj ik ben er inderdaad klaar mee walgelijk figuur hier is het teminste nog best gezellig dus dan lekker hier verder gaan dan
|
|
|
Post by kenzie on Apr 17, 2014 18:51:27 GMT 1
De term alfamannetje (er zijn ook alfavrouwtjes) komt uit de biologie (zoölogie) niet uit de psychologie en het gaat pas fout als er teveel binnen één groep zitten, misschien iets om over na te denken. Zie ook nl.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_(dier) De term wordt ook gebruikt in de psychologie hoor. Paar jaar psychologie gehad en daar kwam deze term ook zeker voor.
|
|
|
Post by JJJ on Apr 17, 2014 22:32:39 GMT 1
De term alfamannetje (er zijn ook alfavrouwtjes) komt uit de biologie (zoölogie) niet uit de psychologie en het gaat pas fout als er teveel binnen één groep zitten, misschien iets om over na te denken. Zie ook nl.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_(dier) Ik zie op het oude forum dat je standpunt gedraaid is, jammer dat je hier nu dit soort lullige berichtjes komt posten die niet op de essentie in gaan. Kennelijk kies je ervoor het beroerde karakter van de man te negeren. Spijtig.
|
|
|
Post by jurian on Apr 18, 2014 6:54:28 GMT 1
Mijn standpunt is niet gedraaid, ik vond en vind dat hij de boel in het begin verkeerd heeft aangepakt met weinig verstand van zaken m.b.t. de doelgroep. Omgekeerd schijnt hij wat op zijn stappen te zijn teruggekeerd en de ban van verschillende mensen weer opgeheven te hebben en zich wat terughoudender te hebben opgesteld, dus op basis daarvan wil ik hem het voordeel van de twijfel geven, wat niet meteen inhoud dat ik zijn beste vriendje ben. Wat ik met mijn opmerking bedoelde, en kennelijk is dat niet goed overgekomen, is dat mogelijk hij niet het enige alfamannetje is en dat daarom de boel harder botst dan misschien noodzakelijk is/was. En dat daarom af en toe een beetje zelfreflectie geen kwaad kan, hij kan zich dan als een eigengereid figuur gedragen, sommige opmerkingen van forumleden vind ik ook niet van een hoogstaand karakter getuigen en opmerkingen als 'hij is begonnen' al helemaal niet. Volgens mij is de essentie dus dat hij de boel verkeerd heeft aangepakt en daarmee op de tenen van verschillende mensen heeft getrapt die vervolgens dusdanig reageerden dat hij zich weer op zijn teentjes getrapt voelde en dat daardoor de boel escaleerde. Zoals ik al eerder zei heeft hij een gebaar van goede wil gemaakt en sommigen, waaronder ik, willen hem dus daarom een tweede kans geven en hopen daarmee dat daarmee het prikbord blijft bestaan. Maar als jij vind dat ik dus ondanks het bovenstaande dus lullige berichtjes post zou ik zeggen jij bent de administrator. Ik sluit me hier graag bij aan !!! Het heeft niets te maken met onderdanig zijn aan de nieuwe eigenaar !!! maar zoals Eriw al gezegd heeft, willen we het Startpagina prikbord graag behouden, omdat vele van ons er al vele jaren op zitten en het vertrouwd voor ons is !!! Wat ook mee tel is dat 95% van de Wajongers op het Startpagina Prikbord zit. we moeten de nieuwe eigenaar gewoon een kans geven !!! want wij zijn ook niet helemaal zonder schuld !!! er is ook heel heftig op hem gereageerd !!! De eigenaar laat nu echt zijn goede wil zien !!! Geef de man een Kans !!! en laten we hopen dat hij het beter gaat doen !!! En ik wil nog even iets kwijt. De nieuwe eigenaar heeft het Wajong Startpagina prikbord nu eenmaal gekocht of gehuurd van Sonama. Dat betekend dat we toch met hem door een deur moeten. Dus laten we dan proberen om er het beste van te maken !!!
|
|
|
Post by jurian on Apr 18, 2014 7:39:03 GMT 1
Ik wil het hele gedoe omtrent de nieuwe eigenaar/ beheerder van het Startpagina/ prikbord nu graag af sluiten, omdat ik merk dat mijn gezondheid er onder lijdt. Ik wil ook niet in een negatief spiraal blijven hangen. Het heeft al veel te lang geduurd, deze hele toestand. Ik hoop dat de rust gauw weer is teruggekeerd !!!
Vriendelijke groeten van,
Jurian
|
|
|
Post by kenzie on Apr 18, 2014 7:45:02 GMT 1
Het wajong prikbord zal ten einde lopen, want niemand wil zo behandeld worden. En ook al huurt of koopt hij pagina's dan nog kan hij zichzelf anders opstellen. We hebben misschien wajong, maar we zijn wel volwassen mensen en zo moet hij ons ook behandelen.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 18, 2014 8:11:10 GMT 1
als die looser gedraaid is en veranderd op dat prikbord nou dan had hij zeker mijn blokkade op kunnen heffen maar nee heb tot op heden nog steeds een ban dus van mij krijgt hij geen tweede kans hij kan wat mij betreft de hoogste boom in
|
|
|
Post by kenzie on Apr 18, 2014 10:28:39 GMT 1
Heeft iemand al antwoord van sanoma? Ik nog niet, volgens mij doen ze niet veel met de mails.
|
|
|
Post by jurian on Apr 18, 2014 10:33:34 GMT 1
Heeft iemand al antwoord van sanoma? Ik nog niet, volgens mij doen ze niet veel met de mails. Ik heb ook nog niets van Sanoma gehoord ! ik denk dat ze momenteel de hele discussie mee volgen op beide forums, om de situatie te kunnen beoordelen.
|
|
|
Post by JJJ on Apr 18, 2014 18:45:30 GMT 1
Het is wel leerzaam. Je hebt een categorie mensen die op autoritair en onredelijk gedrag reageert met "no way" en je hebt mensen die ervoor kiezen: "ach laten we ons maar aanpassen en inschikken, ook al deugt het eigenlijk niet". Wat voor de eerste groep ondenkbaar is. En deze twee karaktersoorten kunnen zich moeilijk inleven in elkaars mentaliteit.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 18, 2014 20:49:23 GMT 1
die looser krijgt van mij geen tweede kans heb m er vaak genoeg op aangesproken daar maar lezen of reageren doet hij niet hij is in zijn dnken bezig met een kleuter klasje en spreekt ons aan met jongen en meisjes opzouten ik had z,n vader kunnen zijn
|
|