java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by java on Apr 20, 2014 18:57:29 GMT 1
Hij denkt dat alle wajongeren 17 en een IQ van 70 hebben !!
|
|
|
Post by kenzie on Apr 20, 2014 20:57:19 GMT 1
Het is het verstandig dat als je een prikbord of forum overneemt, dat je even de tijd neemt om je te verdiepen wat het inhoud. Niet zomaar denken, ach dat doe ik wel even, je moet toch de achtergrond van het onderwerp van het prikbord weten, anders weet je niet waar het over gaat. Wajong is voor mensen die op jonge leeftijd arbeidsongeschikt geworden. Als de dictator nieuwe beheerder even de tijd genomen had om zich in te lezen in wat wajong is, had hij ook geweten dat voor wajong er was, het aaw heette en dat de mensen die daar recht op hadden nu (dik) de 40 gepasseerd zijn, dus geen jongeren meer zijn. Misschien is de naam wajong ook niet echt handig gekozen van de overheid, maar het is laks om zomaar een prikbord over te nemen en geen info in te winnen.
Ik ben ook oud genoeg om zijn moeder te zijn en ik laat me niet kleineren. Je hebt een verschil tussen modereren en van de een op de andere dag als een wilde olifant uit het niets komen rond stampen zonder je degelijk voor te stellen en uitleg te geven. Je hebt maar 1 kans om een eerste indruk te maken en die heeft hij duidelijk verpest.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 21, 2014 9:34:36 GMT 1
zeker kenzie en daar heb ik vaak genoeg wat over gezegd maar lezen doet die looser niet hij heeft een een iq van 0.0 daar
|
|
|
Post by kenzie on Apr 21, 2014 10:14:11 GMT 1
Hij leest misschien wel, maar echt inhoudelijk reageren en vragen normaal beantwoorden, ho maar.
Edit: aanvulling.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 21, 2014 10:17:26 GMT 1
klopt daar heb ik vaak wat van gezegd en dan krijg je een ban ik zou m bedreigd hebben nou echt niet hij spoort niet
|
|