|
Post by JJJ on Apr 18, 2014 13:41:20 GMT 1
BNR houdt zogenaamde huiskamergesprekken met invloedrijke Nederlanders. Van de week ging het over banen voor Wajongers. Kan hier beluisterd en bekeken worden.
|
|
wes
New Member
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by wes on Apr 19, 2014 11:58:24 GMT 1
Waarom blijf je niet weg als je dit forum negatief en kinderachtig vindt? Op dit moment vind ik jouw reacties vrij kinderachtig... Ik begrijp niet waarom je dit doet. Valt me tegen van je...
|
|
|
Post by kenzie on Apr 19, 2014 12:06:09 GMT 1
Binnenkort gooit JJJ de poort dicht, moet je lid worden om te posten en zullen dit soort berichten van Robbie waarschijnlijk verwijderd worden. Het beste is hem totaal te negeren, dan is de lol er snel af.
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on Apr 19, 2014 13:56:47 GMT 1
Hmm het begint hier wel erg op die forum van startpagina te lijken!
|
|
|
Post by robbie33 on Apr 20, 2014 14:27:28 GMT 1
wes en anderen, Nadat de eigenaar een fout had gemaakt op startpagina bleven mensen maar doorgaan met zeuren en nare berichtjes plaatsen en volgde er ook een aantal bans waar dan ook weer verder op gereageerd werd en er maar geklaagd bleef worden over censuur. Hierom dacht ik:laat ik hier ook eens gaan etteren en kijken hoelang het duurt dat mensen willen dat mijn berichten verwijderd worden enof ik ook een ban krijg van onze beheerder @jjj hier.Dit in het kader van Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet. Aan een aantal reacties te zien is mij dat wel deels gelukt. Toegegeven is het niet handig om dat s'nacht met een borrel op te doen waardoor je een beetje doorslaat en op een niveau komt waar ik eigenlijk niet van hou. verder heb ik eigenlijk niet veel te zeggen omdat het mij nu niet meer zo boeit en mijn mening al in andere posts neergezet heb en dat mocht niet baten. hierbij meld ik dan maar ook dat ik hier niet meer zal etteren. Daarbij mag ik toch hopelijk ook aannemen dat er op startpagina ook niet meer geetterd wordt zoals nu nog het geval is. Ik betreur het dat de boel nu opgesplitst is en waarom? Om eigenlijk helemaal niets! Volgens mij gaat het om een beetje sensatie en anders tja kan ik met alle eerlijkheid en te verwachten negatieve reactie daarbij niet anders zeggen dat het toch een vorm van kleutergedrag is. Dus blijven stampvoeten en doorzeuren totdat je je gelijk krijgt. Succes hier en hopelijk gaan verstandige, volwassen mensen hier niet meer posten.Dit omdat startpagina nu eenmaal de plek is die eerder wordt gevonden door mede-wajongers die vragen hebben en die worden door deze ongein geraakt en daarom maak ik mij hier dus "druk" om. gr
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on Apr 20, 2014 18:47:04 GMT 1
Je maakt je druk om niks!!!
Ik post niet mee met een slok op, dat deed ik vroeger wel eens op het startpagina prikbord.
|
|
wes
New Member
|
Post by wes on Apr 21, 2014 10:50:59 GMT 1
robbie33
Ik had een bericht met geplaatst op het prikbord met een link naar dit forum. Alleen een berichtje, verder geen kritiek en nare woorden... Binnen enkele minuten werd dit berichtje verwijderd. Bij poging 2 heb ik er iets bij geschreven... "als dit bericht verwijderd wordt, is het echt censuur" En ja hoor.... Poooof, and gone... Geen reactie van EIGENAAR, geen waarschuwing, gewoon verwijderd. Nou, sorry hoor, maar dan ben ik er klaar mee. Ik lees de berichten op het prikbord nog wel, maar ik reageer er niet inhoudelijk meer op. Ik voel me niet prettig, wetende dat er een dictator over mijn schouder mee leest.
Ik heb mijn keus gemaakt.
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on Apr 21, 2014 18:28:45 GMT 1
Ik heb nog twee dingen op het oude forum gemaakt, benieuwd of ik morgen mijn berichten nog terug vind.
|
|