|
Post by almerecity on May 4, 2014 8:44:54 GMT 1
nou lees ik daar mee maar wat is het daar toch een bende met die eigenaar , met de nadruk op NAAR . al heb ik nu al twee weken een ip ban dus terug komen daar zit er niet in hoeft ook niet meer , heb ze verzocht m,n axccount te verwijderen daar wordt geen gehoor aan gegeven op mails die ik ze gestuurd heb komt geen antwoordt dan is het toch duidelijk met wat voor zooitje je van doen hebt daar hij sluit topics geeft bannen daar maar ik ben er klaar mee
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by java on May 8, 2014 10:56:08 GMT 1
Op het oude forum en op dit forum is niks meer te beleven, net of niemand nog zin heeft om iets te typen.
|
|
|
Post by JJJ on May 9, 2014 16:40:36 GMT 1
Het is rustig op het participatiefront. Straks valt er wel weer wat meer te beleven als eerst de Eerste Kamer en later beide Kamers zich er weer mee bezig gaan houden. Enig nieuwsfeit was opnieuw een rare opmerking van de voorzitter van de verzekeringsartsen die in 2018 een golf aan herkeuringen verwacht. Omdat Wajongers met arbeidsvermogen die dan zouden aanvragen. Lijkt me sterk, die zijn al lang blij als het UWV ze na de herkeuring verder met rust laat.
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on May 11, 2014 8:09:03 GMT 1
Maar zo zou je wel zand in de motor kunnen strooien, waardoor alles extra vertraagd word.
|
|
|
Post by JJJ on May 11, 2014 22:35:19 GMT 1
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on May 12, 2014 7:26:25 GMT 1
Dan gaat het nog langer duren voordat we zekerheid hebben!
|
|
bikkel
New Member
new member
|
Post by bikkel on Jun 5, 2014 18:01:37 GMT 1
Op het oude forum en op dit forum is niks meer te beleven, net of niemand nog zin heeft om iets te typen. ik dacht dat het niet meer kon,maar kijk er wel 6x per dag op!!
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on Jun 6, 2014 9:12:56 GMT 1
Op het oude forum en op dit forum is niks meer te beleven, net of niemand nog zin heeft om iets te typen. ik dacht dat het niet meer kon,maar kijk er wel 6x per dag op!! Ik kijk er 2 x per dag op heeeel af en toe vind ik nieuwere , nog rottere berichten.
|
|