|
Post by JJJ on May 20, 2013 3:15:25 GMT 1
Nieuw forum voor Wajongers en sympathisanten.
Iedereen kan posten. Registreren voorkomt dat je aldoor een antispamcode moet intypen als je post.
Gebruikers die zich duidelijk niet constructief gedragen en het forum verstoren kunnen geband worden.
Reclame van re-integratiebedrijven (spam) wordt niet toegestaan.
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by java on Apr 11, 2014 17:31:15 GMT 1
Mee eens!!! Reintegratiebureau's lichten je sowieso op!
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by java on Apr 13, 2014 8:03:08 GMT 1
Hmmm erg druk is het nog niet!
|
|
|
Post by kenzie on Apr 15, 2014 23:08:33 GMT 1
JJJ is het mogelijk dat er een kopieer beveiliging op het forum komt of het forum dicht gaat voor niet leden. Anders zouden berichten van hier naar het prikbord gekopieerd kunnen worden.
|
|
|
Post by JJJ on Apr 16, 2014 0:19:18 GMT 1
Het is een openbaar forum, iedereen kan er op. Als er misbruik plaatsvindt is daar wel wat aan te doen. Maar ik denk niet dat het prikbord er behoefte aan heeft berichten te kopiëren.
|
|
bikkel
New Member
new member
|
Post by bikkel on Apr 16, 2014 0:37:28 GMT 1
Het is gelukt,ik heb jullie gevonden!!
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 8:21:35 GMT 1
jjj het zou beter zijn er voor te zorgen dat niet leden hier kunnen posten scheelt een hoop rommel hier hoor en zou die zogenaamde eigenaar hier wel komen kan die meteen gebant worden
|
|
|
Post by jurian on Apr 16, 2014 8:53:26 GMT 1
almerecity, Ik weet zeker dat de nieuwe eigenaar/ beheerder van de Wajong startpagina hier mee leest wat wij over hem schrijven op dit forum !
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 9:04:15 GMT 1
dat idee heb ik ok zeker dan leest hij hier en krijg je op de start pagins een ip ban lol
|
|
|
Post by jurian on Apr 16, 2014 9:12:21 GMT 1
Ik denk niet dat hij het nog verder zal laten escaleren, want hij weet dat er veel onrust op het forum is. En dat er veel forum leden contact hebben gezocht met Sanoma.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 9:22:02 GMT 1
mag het hopen maar zelf ben ik er klaar mee met zo,n sukkel er is geen lol meer aan met z,n grote bek hier is het weer gezellig
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 9:22:56 GMT 1
heb hier ook maar even een topic geplaatst voor de vakantie plannen lol
|
|
|
Post by jurian on Apr 16, 2014 9:26:39 GMT 1
Ja het is hier zeker weer gezellig, en er komen hier langzaam aan steeds meer oude Wajong startpagina forum leden bij. Maar of iedereen ook daadwerkelijk hier naar toe komt is de grote vraag ! Ik zou het ook heel erg leuk vinden als er ook wat meer vrouwelijke leden toe zouden willen treden tot dit forum. Dat maakt het altijd nog wat gezelliger !
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 9:35:03 GMT 1
ja jurian het is afwachten hier wie er nog meer bij komen maar hier is er weer rust dat is beter
|
|
|
Post by jurian on Apr 16, 2014 9:46:08 GMT 1
ja jurian het is afwachten hier wie er nog meer bij komen maar hier is er weer rust dat is beter Rust en begrip voor onze situatie en dat er op een respectvolle manier met ons wordt omgegaan door een beheerder !!! Daar hebben wij Wajongers behoefte aan !!
|
|