|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 9:52:53 GMT 1
juist en die loser heeft er niets mee zegt hij nou heb m er op aangesproken , maar hier zal het wel vele malen beter gaan
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 10:02:23 GMT 1
laat die looser maar z,n gang gaan heb m er al tig keer op aangesproken maar hij wil niet nou ben er klaar mee
|
|
|
Post by jurian on Apr 16, 2014 10:03:34 GMT 1
juist en die loser heeft er niets mee zegt hij nou heb m er op aangesproken , maar hier zal het wel vele malen beter gaan Veel forumleden van de Wajong startpagina hebben de Nieuwe beheerder aangesproken op zijn dominante gedrag. Maar de man wist niet van ophouden !!! Hierdoor werd de onrust onder forum leden op het Wajong startpagina steeds groter. Ik vind het van Sanoma ook niet echt verstandig dat ze niet eerst een nieuwe beheerder screenen of hij wel geschikt is voor Een bepaalde doelgroep, alvorens ze hem beheerder maken op het bewuste forum. De nieuwe Eigenaar/ beheerder snapt zeer weinig van mensen met Wajong, en kan zijn eigen slecht in ons inleven !!
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 10:12:07 GMT 1
daar heb je gelijk aan en dat heb ik m ook wel gemeld maar hij heeft er maling aan sterker nog hij leest niet eens en denkt dat hij met een stel kleuters te doen heeft nou lekker op zouten dan daar
|
|
|
Post by jurian on Apr 16, 2014 10:17:57 GMT 1
daar heb je gelijk aan en dat heb ik m ook wel gemeld maar hij heeft er maling aan sterker nog hij leest niet eens en denkt dat hij met een stel kleuters te doen heeft nou lekker op zouten dan daar Dat we chronisch ziek of gehandicapt zijn betekend bijvoorbaat niet dat we een kinderlijk denkvermogen hebben. Vele van ons zijn de 50 of 60 jarige leeftijd al gepasseerd. Het was dan ook erg denigrerend van de de nieuwe Eigenaar/ beheerder om ons met jongens en meisjes aan te spreken !!! Zoiets spreekt van weinig tact en inlevingsvermogen !!!
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 10:32:49 GMT 1
dat bedoel ik dus ook daarom heb ik m er ook op aangesproken ik had z,n vader kunnen zijn maar hij geeft geen antwoord er op maar ik zit nu hier en ze zoeken het daar maar uit
|
|
|
Post by kenzie on Apr 16, 2014 11:25:40 GMT 1
Hoe weten jullie dat het een man is? Volgens mij heeft hij zichzelf helemaal niet voorgesteld of ik kan het bericht niet vinden. Hij, ga ik even maar vanuit dan, komt op mij over als een hooghartig persoon. Zoals hij reageert en ons aanspreekt, jongens en meisjes..... Kom zeg. Ik hoop dat we wat van Sonoma horen. Als ik bericht krijg laat ik het weten, hoop dat jullie dat ook doen.
Jammer dat het pribord door een zo'n man kapot gemaakt wordt. Morgen ben ik vier jaar lid van het wajong prikbord, jammer dat het zo moet eindigen.
|
|
|
Post by kenzie on Apr 16, 2014 11:26:56 GMT 1
daar heb je gelijk aan en dat heb ik m ook wel gemeld maar hij heeft er maling aan sterker nog hij leest niet eens en denkt dat hij met een stel kleuters te doen heeft nou lekker op zouten dan daar Dat we chronisch ziek of gehandicapt zijn betekend bijvoorbaat niet dat we een kinderlijk denkvermogen hebben. Vele van ons zijn de 50 of 60 jarige leeftijd al gepasseerd. Het was dan ook erg denigrerend van de de nieuwe Eigenaar/ beheerder om ons met jongens en meisjes aan te spreken !!! Zoiets spreekt van weinig tact en inlevingsvermogen !!!Helemaal mee eens! De tijd dat ik een meisje was ligt ver in de vorige eeuw (helaas ;-0 )
|
|
|
Post by kenzie on Apr 16, 2014 11:29:17 GMT 1
jjj het zou beter zijn er voor te zorgen dat niet leden hier kunnen posten scheelt een hoop rommel hier hoor en zou die zogenaamde eigenaar hier wel komen kan die meteen gebant worden Daar ben ik het mee een JJJ, dat gasten niet kunnen posten. Meelezen okee, dat houd je niet tegen. Maar posten vind ik wat anders. Aanmelden is niet zoveel werkt en anders wordt het onoverzichtelijk.
|
|
|
Post by jurian on Apr 16, 2014 11:46:18 GMT 1
Hoe weten jullie dat het een man is? Volgens mij heeft hij zichzelf helemaal niet voorgesteld of ik kan het bericht niet vinden. Hij, ga ik even maar vanuit dan, komt op mij over als een hooghartig persoon. Zoals hij reageert en ons aanspreekt, jongens en meisjes..... Kom zeg. Ik hoop dat we wat van Sonoma horen. Als ik bericht krijg laat ik het weten, hoop dat jullie dat ook doen. Jammer dat het pribord door een zo'n man kapot gemaakt wordt. Morgen ben ik vier jaar lid van het wajong prikbord, jammer dat het zo moet eindigen. Ja, het is inderdaad heel erg jammer dat de nieuwe eigenaar ( man of vrouw ) de sfeer zo verpest op Wajong startpagina met zijn dominante gedrag !!! Hij / zij is zeker een heel hooghartig persoon, zoals hij / zij zich op het forum profileerd !!! ik ben zelf ook al jaren lid van het Wajong Prikbord op Startpagina, en voelde me daar heel erg thuis en begrepen. Tot het moment dat de nieuwe eigenaar verleden week op ons forum binnen kwam stormen en ons allemaal begon te denigreren !!!. De gemoedelijke sfeer is sinds zijn komst helemaal verdwenen !!! Forum leden zijn bang om nog iets te posten, in de veronderstelling dat het door de nieuwe eigenaar verwijderd wordt of nog erger, dat het forum lid zelf helemaal verwijderd wordt van de site !!! Zoals ondergetekende, Jurian. Kenzie, ik laat zeker iets van me horen als ik een reactie heb ontvangen van Sonoma !!! groetjes, Jurian.
|
|
|
Post by almerecity on Apr 16, 2014 19:33:25 GMT 1
daar is ook behoefte aan dus niet mer daar heen gaan en hier blijven me ip is geblokt daar boeit me niet hij doet z,n best maar mij legt het zwijgen niet op daar mee
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by java on Apr 17, 2014 13:41:05 GMT 1
Dat we chronisch ziek of gehandicapt zijn betekend bijvoorbaat niet dat we een kinderlijk denkvermogen hebben. Vele van ons zijn de 50 of 60 jarige leeftijd al gepasseerd. Het was dan ook erg denigrerend van de de nieuwe Eigenaar/ beheerder om ons met jongens en meisjes aan te spreken !!! Zoiets spreekt van weinig tact en inlevingsvermogen !!!Helemaal mee eens! De tijd dat ik een meisje was ligt ver in de vorige eeuw (helaas ;-0 ) Ik ben zelf ook wel eens als kleuter behandelt , ik heb pdd NOS en havo hoor!!
|
|