wes
New Member
Wajonger: Ja
Politieke voorkeur: SP
|
Post by wes on May 25, 2013 21:14:32 GMT 1
Nou, ik heb het gevonden hoor...!! Mooie backup voor als startpagina. prikbord down is..
|
|
|
Post by JJJ on May 26, 2013 12:17:42 GMT 1
Ja, handig om wat achter de hand te hebben. Er schijnt wel binnenkort reclame op te komen, hopen dat dat niet al te irritant is.
|
|
|
Post by hs on Jul 10, 2013 21:18:56 GMT 1
prikbord bestaat nog steeds en is niet down.
|
|
|
Post by hs on Jul 10, 2013 21:22:15 GMT 1
Waarom een alternatief als het andere forum nog steeds werkt en goede info geeft? Er is al genoeg te lezen daar en wat moet hier nog voor nieuws komen? Eeen herhaling van daar?.
|
|
|
Post by hs on Jul 10, 2013 22:06:39 GMT 1
Welke opties geeft deze regering de Wajongers en andere uitkeringsgerechtigden.
- als parasiet volledig op uw ouders leven en op familie aangewezen zijn
- iedere maand u in de schulden steken om vaste lasten te betalen
- vaste lasten niet meer betalen met nare gevolgen van dien
- een eind maken aan uw miserabele leven om van alle ellende af te zijn. de armoede wie wil dit?.
Deze regering geeft uw 4 opties eigenlijk is dit wat de regering in werkelijkheid doet met de Wajongers, WIA, WAO,AOW en alle andere chronisch zieken.
De AOW was al voor gehuwden met of samenwoners met 0,50 euro cent omhoog geggan, vette hap. Zo gaat het worden let op.
|
|
|
Post by wasjong on Jul 25, 2013 8:30:57 GMT 1
zo ,het prikbord wordt wel door storingen geteisterd he? Of zou het onderhoud uit de hand lopen? Of zou Jetta zelf vanuit haar vakantie-adres de boel opgeblazen hebben? !k mis mijn dagelijks portie zorgen maken...
|
|
|
Post by JJJ on Jul 25, 2013 12:55:40 GMT 1
Ja een forum is verslavend, dat merk je als je het kwijt bent. Wajong.startpagina probeerde vannacht online te komen, maar de problemen zijn kennelijk wel erg hardnekkig. Al 24 uur down nu. Alle prikborden van startpagina liggen eruit. link
|
|
|
Post by JJJ on Jul 25, 2013 13:59:32 GMT 1
|
|
|
Post by JJJ on Apr 10, 2014 16:32:25 GMT 1
Helaas heeft een raar mannetje, zonder enige introductie, opeens de controle gekregen over een discussieforum waarbij hij op agressieve en intimiderende wijze inbreekt in een bestaande social community en er wel even de dienst zal uitmaken. Voor een liefhebber van het vrije woord is dat onverteerbaar. Een moderator mag zich bovendien nooit tegen het eigen reglement keren. Dat soort oneerlijkheid maakt een corrupte indruk, die stuitend is. Een foute webmaster doe je niks tegen, misschien even kijken welke Sanoma-abonnementen je hebt lopen, dan kan je die opzeggen. www.sanoma.nl/merkenHun strategie lijkt te zijn geld te verdienen aan de vele tientallen re-integratiebedrijfjes die zich op de participatiemarkt gaan storten. Die willen ze niet voor het hoofd stoten, dus dan geef je jonggehandicapten gewoon een schop onder de kont als dat zo uitkomt. Zo'n forum is niet in het belang van Wajongers.
|
|
|
Post by JJJ on Apr 10, 2014 19:16:34 GMT 1
Ja hij slaat volstrekt de verkeerde toon aan, en het verwijderen van een hele draad heb ik nog niet eerder zien gebeuren.
Mensen moeten in alle vrijheid hun mening kunnen uiten en hart kunnen luchten, zonder daarbij angst te hoeven hebben gecorrigeerd te worden. Zolang ze zich aan de spelregels houden. Wat hij zelf overigens niet deed.
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on Apr 11, 2014 17:29:28 GMT 1
Ja mij zien ze niet meer zo snel op het prikbord van wajong.startpagina.nl, ik vind sowieso da startpagina.nl zo jaren 90 is!
|
|
|
Post by JJJ on Apr 11, 2014 18:02:44 GMT 1
Ja mij zien ze niet meer zo snel op het prikbord van wajong.startpagina.nl, ik vind sowieso da startpagina.nl zo jaren 90 is! Ik denk dat hun nieuwe forum straks hier komt: link
|
|
|
Post by jurian on Apr 11, 2014 19:27:27 GMT 1
,
|
|
java
Junior Member
Owajong sinds 2004.
|
Post by java on Apr 12, 2014 19:07:52 GMT 1
Link werkt helaas niet.
|
|
|
Post by JJJ on Apr 14, 2014 12:56:25 GMT 1
Hij werkt wel maar het forum staat er nog niet op. De link heeft alleen de bedoeling het adres vast te laten zien. Ze zijn al iets verder met het forum van Vlaardingen. linkHet spammende re-integratiebedrijfje B&W Arbeidsbemiddeling is gevestigd in ? Jawel, Vlaardingen.
|
|