|
Post by JJJ on Oct 2, 2014 13:11:54 GMT 1
Het oude forum voor Wajongers op startpagina.nl is gesloten per 1 oktober. linkTegelijkertijd is het UWV-forum voor Wajongers geopend. link
|
|
|
Post by JJJ on Oct 2, 2014 19:01:59 GMT 1
Een paar uur later opende ook startpagina.nl een nieuw forum: link
|
|
bikkel
New Member
new member
|
Post by bikkel on Oct 3, 2014 12:01:10 GMT 1
Wat moeten we hier nu mee doen? Gewoon registreren? Gaat het op dezelfde manier als de andere pagina? Ik ben nu het spoor bijster.
|
|
|
Post by JJJ on Oct 3, 2014 15:27:06 GMT 1
Het forum van startpagina staat op een ander systeem. Je kunt dezelfde nick gebruiken als je had, maar je moet je wel opnieuw registreren. "Eigenaar" kondigde maanden geleden al aan dat dit zou gebeuren. Ik neem vooralsnog aan dat hij nog steeds de beheerder is. link
|
|
|
Post by kenzie on Oct 3, 2014 17:48:09 GMT 1
Ik heb me geregistreerd en gekeken, maar wat een saaie boel. Denk niet dat dit een succes wordt. Ook weer fijn dat ze dit van te voren hebben gemeld, maar niet heus. Net als toen dictator 'eigenaar' er opeens was. Ook out of the blue.
Of ik me zal registreren voor het uwv forum weet ik nog niet.
|
|
|
Post by JJJ on Oct 4, 2014 16:56:05 GMT 1
Het is even afwachten of UWV serieus omgaat met hun forum. Een spambericht voor een uitzendbureau belooft niet veel goeds.
Aan de andere kant zou het heel goed zijn als Wajongers er massaal blijk zouden geven van hun oordeel over de herkeuring. Wellicht zal dan bij deze of gene UWV-medewerker of politicus langzaam het besef beginnen door te breken dat ze op de verkeerde weg zijn met het aantasten van rechten.
|
|
|
Post by blackblazer on Oct 31, 2022 16:18:20 GMT 1
Hello I am black.
|
|